10.5.2013

Omistuskirjoituksia ja lahjaidea äidille

DSC_0975

Kirjoita siihen että inspiraatioksi laiskalle Marjolle. Mä haluan nyt alkaa kokkaamaan parempaa arkiruokaa, 400 grammaa jauhelihaa tulee jo korvista ulos. 

Lino, älä maista sitä, se on liian tulista sinulle! Maistoitko? Mitä? Haluat lisää? Lino ei ole koskaan suostunut maistamaan kalaa. Kai se on ostettava, jos kerran lapsi vaatii. Kirjoita että kuusivuotiaalle Linolle, kiitos. 

Kirja tulisi mun 13-vuotiaalle pojalle, lapsi opettaa mulle että jos reseptissä lukee kuohukerma, mä en voi ostaa mitään korviketta. Nirso lapsi, ai että mä olen siitä ylpeä.

Kan du skriva att Till kära mamma. 

Kaipa sen voisi saareen kuskata, pistä että Ilkalle.

En kuitenkaan osaa. Ai, lupaatko? Sun puhelinnumeron?! No sitten, ostan sen. Soitan sulle jos en onnistu.

Kynästä loppui muste. Keskustelut painuivat mieleen, miten upeita tyyppejä sitä pääsikin tapaamaan. Olette niin inspiroivaa kansaa, joka ikinen. Iso, sydämellinen kiitos.

Jos uskot äitisi tai isoäitisi ilahtuvan tulevana sunnuntaina kirjastamme, voit laittaa minulle viestin tämän päivän aikana hanna.gullichsen@gmail.com. Toimitan signeeratun ja omistuskirjoituksella varustetun kirjan huomisaamuna Raflaan tai Maxilliin, josta voit noutaa sen huomisen aikana. Hinta on 25€. Kirjoja saatavilla molemmilla kotimaisilla.

Kaunista perjantaita!


Kuva Louise Mérus

Ei kommentteja: