9.5.2013

Onni on lenkkareiden ja lippiksen välissä


Hellurei vaan! Näin hyvältä tuntuu nähdä maaliviiva 21,1 kilometrin lenkin jälkeen. Minua ennen maaliin saapui 10948 juoksijaa, silti olin mielestäni ihan ykkösenä kalkkiviivoilla.

Olen aivan tajuttoman ylpeä sitkeästä kropastani, se kun jaksaa kuljettaa minua moisia matkoja. Havahduin tuohon ajatukseen ja päivä on mennyt kiitollisuuden vallassa. Minulla on hyvä näissä nahoissa.

Kiitos Kirsi valmennuksesta ja inspiraatiosta, tästä on hyvä jatkaa!

3 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Onnittelut upeasta suorituksesta! Jospa joskus...

Tuossa seuraavassa kuvassa olette kuin "suoraan Pariisista"!:)

Hanna kirjoitti...

Kiitos Jaana! Aseta tavoite ja sinne sitten vaan, usko itseesi niin se tapahtuu kyllä! ;)

Oi, Pariisiin kun pääsisi poseeraamaan. Nastaa viikonloppua sinulle!

Anonyymi kirjoitti...

ihana kuva. ja muistuttaa just siitä, että jokainen asettaa omat maalinsa. Just näin:)